środa, 21 kwietnia 2010

progress

Praca nad projektem idzie ślimaczym tempem, ale idzie. Na początku lutego zacząłem zbierać informacje, pierwsze zdjęcia zrobiłem 7 marca, więc można przyjąć, że właściwa część projektu trwa już od półtora miesiąca. zrobiłem w tym czasie 6 miejsc, co daje wynik raczej średnio zadowalający. troche za bardzo się to ślimaczy, ale przez te półtorej mca pojawiły się takie bonusy jak śnieg z deszczem, wielkanoc, dwie manifestacje, co skutecznie blokowało prace. Mam nadzieję, że teraz to w końcu ruszy.

przeanalizowałem różne rzeczy jakie zdobyłem, zdecydowałem się część miejsc jednonocnych albo squatowanych 'próbnie' czy też przejściowo wrzucić luzem jako bonus, nie ma sensu ganiać po całym Wrocławiu śladami Wagenburga pomiędzy Gierymskich a Paczkowską (jedno miejsce z tej długiej drogi postaram się wrzucić do projektu symbolicznie), tak jak do Swobodnej etc.
Pojawiły się za to miejsca, o których nie myślałem przy pisaniu tamtej listy, słyszałem, że powstaje coś nowego.
Poniżej lista aktualna, kolorem niebieskim miejsca zrobione, kolorem czerwonym te do których nie mam ludzi/kontaktów.

oławska - raj (?) - podwórko za Oławską 9 1986
purkyniego - ASP 1992
reja - rejon 69 - dom z sadem i szklarnią na końcu reja, ostało się drzewo. do zdjęć muszę zrobić wydruki. 1992-2000
włodkowica - tereny wall street house, kilka tygodni 2000
jagiellończyka - freedom/crk - wiadomo, 11.2000, otwarcie 05.2001, legal od 2002
rydygiera - w oficynie 2005-2006
ptasia - później zakład samochodowy, problem ze znalezieniem zdjęć budynku, aktualnie dziura w ziemi 11.2000-03.2001
kromera - era kromera - squat w stanie częściowej likwidacji, zamieszkany, 02.2000
żeromskiego - basta - siedziba stowarzyszenia, zamieszkiwana okresowo. lata?
krzycka, 6 dni 2003 lub 2004 roku
bończyka - bonia - domek na końcu, dawniej placówka uniwerku, 2002-2004
ks. witolda - skwatera - w dużym budynku w głębi, 2001-2002
gierymskich - wagenburg I - opuszczony budynek, 2000-2002
tutaj następuje tułaczka, omówiona niżej
paczkowska - aktualnie warsztat samochodowy, 2002-2007
na grobli - camping, 2008-teraz
kwidzynska - budynek dalej stoi, jest zamieszkany 1997-1999
kowalska - 61 - koło poczty, ceglany budynek wyburzony w 2005 roku, 2000-2001,
tęczowa - różne wersje, powtarzająca się o koncercie stanu oskarżenia - do podrążenia, 2003
nowe miejsce.

miejsca małe, niewyjaśnione, okresowe - lista jak najbardziej płynna, jeżeli się znajdą chętni to przejdzie do zasadniczej.
ełcka 97-98
czajcza 97-98
kniaziewicza mieszkanie lub dwa 93-96
koło ogrodu botanicznego, aktualnie mural - ploty?
olszewskiego - koło przystanku, dom z bankiem od frontu
swobodna - jednodniowe wbicie związane z późniejszym powstaniem freedomu 2000
wagenburg na biskupinie (po gierymskich) 2002
wagenburg na legnickiej 2002
wagenburg koło dworca popowice 2002
wagenburg na sikorskiego 2002

pomoc mile widziana.
bardzo dziękuję wspierającym i uczestniczącym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz